Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een aantal van de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in op onze contactpagina of neem telefonisch contact op voor direct antwoord op uw vraag.

Hoe kan ik een gemaakte afspraak annuleren?

Created with Sketch.

Wanneer u een afspraak niet na kunt komen dient u deze, minimaal 24 uur van tevoren, telefonisch of persoonlijk in de praktijk te annuleren. 

Wat gebeurd er als ik te laat ben met het annuleren van mijn afspraak?

Created with Sketch.

Wanneer u, zonder geldige reden, niet binnen de gestelde termijn afzegt of zonder afzeggen niet verschijnt, zijn wij genoodzaakt om de kosten voor de gereserveerde behandeltijd aan u door te berekenen, namelijk voor iedere ingeplande 10 minuten het bedrag van € 20,-. Deze factuur wordt door uw verzekeraar niet vergoed.

Kan ik zonder tandartsverzekering bij jullie terecht?

Created with Sketch.

Ja, u kunt zonder tandartsverzekering bij ons terecht. U krijgt van ons dan na de behandeling een nota die direct aan de balie moet worden voldaan, dit kan per pin, contant of met uw creditcard.

Kan ik langskomen zonder patiënt te worden?

Created with Sketch.

Ja, personen die niet de intentie hebben zich in te schrijven kunnen bij ons worden geholpen. Wel dient er direct na de behandeling te worden afgerekend, dit kan per pin, contant of met creditcard. U ontvangt de behandelnota bij de betaling en deze kunt u zelf indienen bij uw zorgverzekeraar wanneer u een tandartsverzekering heeft.

Ik wil mij naar jullie praktijk overschrijven, hoe werkt dat?

Created with Sketch.

U kunt zich telefonisch, persoonlijk of via het inschrijfformulier inschrijven. U dient u zelf uit te schrijven bij de vorige tandarts en uw dossier inclusief röntgenfoto's op te vragen. Deze dient u naar ons door te (laten) mailen.

Moet ik direct afrekenen?

Created with Sketch.

Indien u een tandartsverzekering heeft zal onze tussenpersoon de factuur voor u indienen. Voor het deel dat niet vergoed wordt ontvangt u via de mail of per post een factuur. Deze dient u binnen de gestelde termijn te betalen om extra kosten te vermijden.
Indien u geen tandartsverzekering heeft dient u direct na de behandeling te betalen, dit kan per pin, contant of met uw creditcard.

Kan ik in termijnen betalen?

Created with Sketch.

Indien u geen tandartsverzekering heeft dient u direct na de behandeling te betalen, dit kan per pin, contant of met uw creditcard. Mocht het om een hoog bedrag gaan kan er een betalingsregeling worden getroffen.

Covid-19: Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?

Created with Sketch.

Indien u symptomen hebben die passen bij Covid-19 dient u de afspraak te verzetten. Dit kan kosteloos tot uiterlijk 9 uur 's ochtends op de dag van uw afspraak. U dient dit telefonisch te doen.  

Kan ik gratis parkeren voor de deur?

Created with Sketch.

Kopenhagenweg: U kunt voor de deur gratis parkeren. Dit geldt voor de hele wijk.

Leyweg:  Op de Leyweg is het tot 13.00 uur gratis parkeren. De Veenendaalkade ligt haaks op de Leyweg tegenover de praktijk. Hier kunt u tot 18.00 uur gratis parkeren (de bus- en tramhaltes bevinden zich tussen de Leyweg en de praktijk). Tegen betaling kunt u ook in de parkeergarage onder de flat parkeren. Dit is tevens de parkeergarage voor het Leyenburg ziekenhuis.

Hoe kom ik er met het OV?

Created with Sketch.

U kunt onze praktijken middels de volgende verbindingen bereiken:

Kopenhagenweg: Tram 16, halte Lage Veld of Parijsplein. Tram 17, halte Parijsplein. Bus 37, halte Lage Veld of Parijsplein.


Leyweg: Bus 21, 23, 26 of Tram 4, 6, halte Leyenburg.